wtorek, 19 czerwca 2012

Rozdział 6


Tak jak już mówiłam koncert był świetny. Nie zdawałam sobie sprawy, że oni mają takie świetne głosy. Najbardziej podobała mi się ich piosenka ,,One thing” , ,,Moments” , ,,More than this” i oczywiście ,,What makes you beautiful”. Po udanym koncercie można było wejść za kulisy. Oczywiście skorzystałam z tej okazji i udałam się za resztą fanek.

,,z perspektywy Niall'a”
Właśnie skończył się koncert w Londynie i mieliśmy podpisywać zdjęcia, płyty itp. fanką. Ja jednak musiałem udać się do łazienki. Po załatwieniu potrzeb fizjologicznych udałem się do chłopaków, aby pomóc im w podpisywaniu. Kiedy zbliżałem się do naszego stolika przy, którym wszyscy już siedzieli zobaczyłem piękną blondynkę. Kogoś mi przypominała, ale nie mogłem sobie przypomnieć kogo.
-Myśl, myśl Niall- mówiłem do siebie w myślach – a... już wiem to z tą dziewczyną poznał mnie Hazza.- walnąłem się lekko ręką w głowę. Co musiało wyglądać dosyć dziwnie, ale ja już tak mam kiedy przypomni mi się coś. Podszedłem do stolika i jak nigdy nic lekko walnąłem z łokcia lokowatego.
-Niall co ty odwalasz? - spytał lekko obużony.
-Nie uwierzysz kogo widziałem w tym tłumie fanek- powiedziałem z wielkim bananem na ustach.
-No niech pomyślę...- podrapał się pogłowie robiąc minę myśliciela- znając ciebie to pewnie kogoś przebranego za jedzenie.- dodał po chwili ze śmiechem.
-Nie głupku. Nicoll.
-Nicoll? -spytał poważniejąc.
-Tak tą co chodzi z tobą do klasy. - powiedziałem śmiejąc się.
- Niall i ty to mówisz z taką radościom?
-Tak, a co w tym złego. Przecież sam mówiłeś, że ona jest fajna.
-Czy ty na serio jesteś taki głupi czy tylko udajesz? Niall ona nie wie, że my jesteśmy w One Direction. - powiedział, a ja podrapałem się po głowię robiąc skwaszoną minę. Po czym odwrócił się do Zayna, który siedział obok niego i coś mu powiedział na ucho.

,,z perspektywy Zayn'a”
O nie! Niall musiał coś pokręcić. Przecież ona nie może się dowiedzieć, że to właśnie my tworzymy One Direction. Muszę coś wymyślić, ale co? Przecież mam za mało czasu.
-Zayn dasz radę, musisz dać! -poganiałem siebie w myślach. Jednak było już za późno przede mną stała już piękna blondynka. Tak to właśnie ona.
-Nicoll? - spytałem udając zdziwionego.
-Tak Zayn i nie udawaj zdziwionego, bo ci to słabo wychodzi. Musisz jeszcze popracować nad grą aktorską.
Uśmiechnąłem się przyjaźnie jednak ona nie odwzajemniła tego gestu. Nie wiedziałem co mam zrobić.
– Gdzie mam się podpisać? - spytałem.
Oj Zayn nie co ty najlepszego zrobiłeś. Chyba już nic gorszego wymyślić nie mogłeś, prawda? - karciłem się w myślach.
-Ty chyba sobie żartujesz nie chcę od ciebie żadnego autografu. Kiedy zamierzałeś mi powiedzieć o zespole, a raczej zamierzaliście? - powiedziała przenosząc wzrok to na mnie to na resztę.
-Nicoll to nie tak... -zacząłem, ale nie dane było mi dokończyć, bo mi przerwała.
-A jak? - spytała kpiąco- Okłamałeś mnie! - krzyknęła i zaczęła biec w stronę wyjścia.
Spojrzałem na chłopaków, którzy kazali mi za nią pobiec. Tak też zrobiłem. Dogoniłem ją po chwili.
-Nicoll to nie tak, że nie chciałem ci powiedzieć. Nie przerywaj mi- powiedziałem kiedy dziewczyna zaczęła otwierać usta.- Chciałem, ale bałem się, że nasze relacje się zmienią. Większość osób gdy się dowiedziała, że jestem członkiem One Direction zaczęła mnie lubić jako tego sławnego Zayna, a nie normalnego chłopaka. Bardzo mi zależało na tym, abyś ty też mnie polubiła jako normalnego człowieka, a nie wielką gwiazdę tym bardziej, że ja cię ...- zrobiłem pauzę – kocham. - dodałem i pocałowałem ją.
Kiedy oderwałem się od jej ust dziewczyna stała nieruchomo, tak jakby była zaskoczona moimi słowami jak i sytuacją. Po chwili złapałem się za policzek. Tak Nicoll nic nie powiedziała tyko przywaliła mi ,, z liścia” i wybiegła. Znowu pobiegłem za nią jednak nigdzie jej nie było. Zrezygnowany udałem się do garderoby gdzie siedzieli już chłopcy i moja siostra.
__________________________________________________________
Wow jesteście niesamowite! Wchodzę dziś na bloga a tam 4 komentarze. Właśnie tyle ile miało być do nowego rozdziału. Skoro wy się postarałyście to i ja wstawiam rozdział :) Chciałam wam powiedzieć, że przeczytałam i zamierzam czytać wasze opowiadania. Mam nadzieję, że nie będziecie złe jak umieszczę wasze opowiadania w ,,To czytam :D” na moim blogu. Jeśli chcecie, to nadal możecie polecać swoje blogi z opowiadaniami chętnie poczytam :D
No dobra nie będę więcej wam zanudzać.:P
P.S Jeśli podoba wam się jak piszę to zapraszam na swojego drugiego bloga z imaginami o 1D. http://your-story-one-direction.blogspot.com/ Dziś około 15 powinien pojawić się imagin z Harrym :P  

9 komentarzy:

  1. Świetny rozdział!! ;D I nawet nie wiem co dodac więcej xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejo :P
    Miałam na początku taki zaciesz, Zayn pocałował Nicol, wee... A potem dostał z liścia. Moja mina: aha :]
    Ogólnie bardzo fajny, szkoda, że trochę krótki. No ale nic. Czekam na nn.

    OdpowiedzUsuń
  3. robi sie ciekawie xdd
    czekam na następny


    http://marzenia-sie-spelnia.blogspot.com/
    zapraszam do mnie <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział czekam na następny! Pisz dziewczyno pisz;D zapraszam też na mój http://magiawakacyjnejmilosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się trochę pozmieniało założyłam nowego bloga tamten usunięty wszystkomaswojsens.blogspot.com zapraszam serdecznie. Mam nadzieje że szybko napiszesz rozdział następny;)

      Usuń
  5. no no :D kolejny super rozdział :D jestem pod wrażeniem :D http://paczanga.blogspot.com/
    @Dosiek_

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚWIETNY!!!!!

    zapraszam do mnie, blog o ręcznie robionej biżuterii
    http://cocorellu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja !!! Ale fajowe ! ;***

    OdpowiedzUsuń