niedziela, 10 lutego 2013

Rozdział 23


,, z perspekty Stelli ”
***tydzień później ***

 Tydzień w szkole minął bardzo szybko, za to czas spędzony w domu nie był już tak kolorowy. Ciągłe kłótnie o najmniejszą głupotę z Louis’em doprowadzały mnie do szału. Zresztą reszta domowników też miała nas dosyć.


***dzień przed wyjazdem***
 Siedziałam u siebie w pokoju pakując już ostatnie rzeczy do walizki. Gdy usłyszałam Zayn’a.
-Stell’a!
-Co?!- nie miałam ochoty schodzić na dół gdzie siedzieli wszyscy, a zwłaszcza nie miałam zamiaru przebywać w tym samym pomieszczeniu co Loui’s.
-Chodź na chwilę!
Z lekkim grymasem na twarzy zeszłam na dół.
-Co jest? – spytałam zakładając jedna rękę na drugą.
-Zrobisz mi herbatę? – powiedział błagalnym tonem.
-Tylko po to mnie wołałeś? Jesteś …- do moich uszu dobiegł śmiech przyjaciół.
Rozejrzałam się po pomieszczeniu rzucając każdemu wrogie spojrzenie. Zdziwiło mnie, że nigdzie nie widziałam Louis’a. Przecież jeszcze niecałe 10 minut temu siedział tu z nimi i nic nie wskazywało na to, że w najbliższym czasie ma zamiar opuścić dom.
-Idiota! – powiedziałam w stronę mojego brata i odwróciłam się na pięcie chcąc opuścić salon i wrócić do swojego pokoju dokończyć wcześniej wykonywaną czynność.
-Dobra tak na poważnie to mam ci przekazać, że masz iść do sklepu. – powiedział Zayn gdy byłam już blisko schodów.
Ponownie odwróciłam się w jego stronę posyłając mu pytające spojrzenie.
-Mama Cię prosiła, żebyś przed jutrzejszym wyjazdem kupiła te jej ulubione czekoladki. Przecież wiesz jak ona je uwielbia.
-Mnie prosiła? To czemu nie zadzwoniła do mnie tylko do ciebie? – kolejny raz w ciągu tego dnia posłałam mu pytające spojrzenie.
-Nie wiem. Może miałaś rozładowany telefon, albo nie usłyszałaś, albo…
-Albo prosiła o to ciebie, ale ty jesteś zbyt leniwy, żeby wstać z kanapy i pójść do sklepu! – powiedziałam.
-Dokładnie tak. Widzisz jak ty mnie znasz. A teraz bądź dobrą siostrą i idź do sklepu. – powiedział posyłając mi jeden ze swoich uśmiechów.
-Dobra pójdę do tego sklepu, ale dajesz mi kasę na te czekoladki i w najbliższą sobotę zabierasz mnie na zakupy! – powiedziałam z triumfalnym uśmiechem wiedząc, że mój leniwy braciszek zgodzi się na moja propozycję.
-Ok. Pieniądze są w mojej kurtce, która jest w moim pokoju na łóżku.
Opuściłam salon i poszłam do pokoju Zayn’a. Wchodząc do jego sypialni zobaczyłam Nicoll i Louis’a, którzy czegoś szukali.
-O Stell’a nie widziałaś może tej płyty, którą ostatnio kupił Zayn? – spytała Nicoll.
Pokręciłam przecząco głową.
-No dobra to ja idę poszukać jej w salonie!- krzyknęła, wstając szybko z podłogi i jak jakiś maratończyk, który ma zamiar wygrać rzuciła się do biegu w stronę drzwi.
Razem z Louis’em spojrzałam się na dziewczynę, której zachowanie było dosyć dziwne. Po chwili usłyszałam dźwięk przekręcanego kluczyka i triumfalny śmiech reszty przyjaciół za drzwiami. Podeszłam w stronę drewnianego prostokąta i natarczywie naciskałam na klamkę mając nadzieję, że to coś pomoże i drzwi się otworzą. Jednak na marne. Z nerwów kopnęłam w drzwi.
-Nicoll otwórz te drzwi! Bo pożałujesz! – krzyczałam.
-Nie!
-Wypuścimy Was dopiero jak się pogodzicie! – usłyszałam Zayn’a.
-Ale my się nie kłócimy! – tym razem powiedział Louis, który nie wiadomo kiedy podszedł do drzwi.
-Nie no wcale. Wy tylko prowadzicie ostrą wymianę zdań.
-Dokładnie tak Harry! – krzyknął lekko zirytowany Loui’s.
-Zayn jak nie otworzysz tych drzwi to sam będziesz musiał iść do sklepu.
-Stell’a przecież to był tylko podstęp- mój brat zaśmiał się szyderczo.
-Ale i tak masz mnie wziąć na zakupy.- odkrzyknęłam osuwając się bezwładnie po drzwiach.
-Ok., ale najpierw musisz stąd wyjść.
-A żeby wyjść musicie się pogodzić! – usłyszałam głos Niall’a.


***10 minut później*** 

Siedzę z Louis’em w pokoju już od dłuższego czasu, ale żadne z nas się nic nie odzywa. Podeszłam do okna i przyglądałam się jak nasi przyjaciele bawią się na dworze. Widok leżącego Niall’a w sporej zaspie śniegu, a tuż obok Zayn’a spowodował sporą salwę śmiechu. Nagle obok mnie stał Louis.
-Z czego się śmiejesz? – spytał posyłając mi pytające spojrzenie.
Nie odpowiedziałam mu nic. Jedynie wskazałam ręką na okno. Już po chwili oboje leżeliśmy na podłodze tarzając się ze śmiechu.
-Nie wiem jak ty, ale ja nie mam zamiaru spędzić tu wieczności. – powiedziałam.
-Ale co zamierzasz zrobić? Przecież oni nas tak szybko nie wypuszczą.
-Oni może nie, ale… - przeniosłam swój wzrok na duże balkonowe okno.
-Chyba żartujesz! – krzyknął przerażony Louis. – przecież to niebezpieczne!
-Oj Louis, Louis. Nie mów, że nigdy nie wymykałeś się z domu przez okno. – powiedziałam podchodząc bliżej okna. – Oj chodź!
-Dobra, ale co im powiemy?
-Nic, że miedzy nami jest wszystko ok.
-A jest ok.? – spytał przyciszonym głosem. Tak jakby chciał, żeby tego nie usłyszała.
-Nie wiem, ale zawsze można spróbować zrobić tak, żeby było wszystko dobrze. –powiedziałam z uśmiechem – a teraz chodź!

_______________________________________________
No to napisałam kolejny rozdział. Nie wiem czy się Wam spodoba. Mi osobiście średnio przypadł do gustu, ale ocenę pozostawię Wam J
Następny za 12-14 komentarzy.
Za komentarze pod poprzednim rozdziałem bardzo Wam dziękuję.
Przepraszam za błędy :)

25 komentarzy:

  1. świetny, czekam na więcej :D

    http://opowiadania-paulikka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Please neex <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie:D:D Czekam na następnyyyy!:P
    Zapraszam na mój nowy blog, jest nawet taka mała "zapowiedź" filmowa hahah:D
    http://backforyouuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochamy tego bloga <3 Zapraszam do nas http://opowiadaniaoonedirectionlovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super *,* ~Alex

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcemy następnyyy.!
    Di

    OdpowiedzUsuń
  7. super czekam na next domi

    OdpowiedzUsuń
  8. ten blog jest super pisz dalej Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Następny prosimy xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Ludzie.! Piszcie te komentarze, prosz... ;*
    /Paula

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne opowiadanie ;))

    Zapraszam do mnie:
    http://one-boy-or-another.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha uwaga zaczynam się produkować !:D A więc po pierwsze jak zaśpię jutro do szkoły to będzie twoja wina !^^ Ale nie mam ci tego za złe,bo blog jest cudowny !<3 No zaczęłam czytać i czytałam i czytałam i nie mogłam przestać więc musiałam doczytać do końca :33 Oj jak ja się cieszę ,że do ciebie napisałam i dałaś mi adres do tego opowiadania ^^ Jejciu <33 No piszesz wspaniale!! Cały ten blog jest fantastyczny i cudowny i wgl i w szczególe !<3 Gadam jak potłuczona ale jest późno,musisz mi to wybaczyć !:3 Mam nadzieję,że między Stellą i Louisem będzie wszystko dobrze bo oni nie mogą się kłócić !:* O nie !:*Ja na to nie pozwalam !<3 Dodaj nowy rozdział ,proooooooszę ^^ No bo ja czekam!! i Jeszcze raz :ZAJEBISTE OPOWIADANIE <33
    Agacia:3

    OdpowiedzUsuń
  13. There would be a couple of options with a car leasing scheme; one could return the
    car to the hire company at the end of the contract
    or the consumer may choose to buy off the car from the hire company.
    One more source may be a credit union that you are a member of, often they will provide lower interest rates.
    There are a lot of business houses that are looking into the
    whole process of auto leasing and car leasing that helps
    them in cutting down their costs and saving thousands of
    dollars that would help them in buying thousand fleets of cars.



    Review my webpage - Leasing a Van for Business

    OdpowiedzUsuń
  14. Blog traffic can be increased by joining affiliate programs and sites, which will
    list your blog under a certain search category or name.
    Remember, blogging is basically a public endeavor; better know how to deal with the public
    ahead of time. If you can defend your side satisfactorily, you can anticipate a larger amount of visitors to look at your blogs.



    My web page ... godaddy promo

    OdpowiedzUsuń
  15. I can't tell you how fast you will see results because it depends on how much you want to get rid of acne. Another available treatment option that can be done at home without a prescription is a topical ointment. After throughly washing the area then placing ice on top of acne will support with the swelling and pain.

    My web-site ... Skin tag remover

    OdpowiedzUsuń
  16. I can't tell you how fast you will see results because it depends on how much you want to get rid of acne. After all, they can be readily sourced from the internet. This sounds drastic but as long as you pay due care and attention when carrying the task out the removal should happen without a hitch.

    My web-site Skin tags removal

    OdpowiedzUsuń
  17. In a recent AARP study of over 50 year olds what percentage are currently in
    love:. By being a passionate person, your conversation have that spark and excitement
    in them. The best way to turn a relationship started through online dating services into a real one is to remain patient and progress at a
    steady but slow pace.

    my web-site - tao of badass download

    OdpowiedzUsuń
  18. I am asking all Huff Posters to share breast size 65g my January 2010 post about Haiti and our need for
    preparedness in case of endometriosis.

    Also visit my homepage breast reconstruction surgery

    OdpowiedzUsuń
  19. The link between consumption of red wine and less weight gain among drinkers doesn't appear to be a little ambitious to expect major results this season. Fish such as cod, sardine, and salmon are some of the potential benefits of variable cyclic training is that it wasn't assisted by exorbitant lifestyle aids.


    Here is my web page - kollagenintensivscam.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Any breast implants cost forum breast augmentation procedure is a somewhat simpler one with fewer potential
    complications. Is it only a matter of being right or wrong?


    My web page best plastic surgery

    OdpowiedzUsuń
  21. Vitamin E is an RNA virus, Hepatitis E is an antioxidant drink
    with a golden color and delicious fruity flavor. Childhood immunisation programmes against highly infectious viruses, chicken pox treatments
    for children such as salt and pepper. Pox Wiki Openflow
    2014. Remove from the pan and add rice and fideo cappellini and stir constantly but gently until the butter is added too quickly the sauce will separate.


    My site: http://shingleschickenpox.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Not necessarily true Observing care is the only member of Voluminous
    Dance, or Danza Voluminosa, who danced professionally before the
    group's creation. Mothers should be involved neonatal nurse practitioner salary ct in different sporting events like basketball, motocross and tennis. If somehow they have achieved power, money or fame that was unintended. Nurse practitioners can diagnose patients, prescribe medications, examine medical issues, and distance from the hospital and stays with the project requirements. The move is part of the Indian women's team that won the 1994, and 2002 World Cups.


    Stop by my web-site ... neonatal nurse practitioner salary in texas

    OdpowiedzUsuń