wtorek, 28 sierpnia 2012

So sorry...

Chciałam was bardzo przeprosić za  to, że nie dodałam nowego rozdziału mimo tego, że jest określona liczba komentarzy, a nawet więcej. Chciałam wam to wyjaśnić. Jak wiecie jest ostatni tydzień wakacji i trzeba go jakoś spędzić xD Rozdział miałam dodać w sobotę, ale przez całą sobotę i niedzielę nie było mnie w domu. A wczoraj jak chciałam dodać to miałam gości i nie wypadało siedzieć i pisać. Mam nadzieje, że zrozumiecie. Rozdział postaram się dodać jeszcze w tym tygodniu. Bardzo wam dziękuje za te miłe komentarze i mam nadzieję, że będzie ich przybywało :) 

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoo pisz dalej murzynie! ;3
    I MA BYĆ WIĘCEJ STELL I HAZZY! <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram komentarz wyżej !
    I niech się w końcu Zayn i Nicolle spotkają :D

    OdpowiedzUsuń